Ondernemer

Als u eigenaar bent van een bedrijf, richt u zich op uw specialiteit en kennis. Dat is tenslotte de kracht van uw bedrijf. Bij het ondernemerschap komen, zoals u ongetwijfeld heeft gemerkt, echter ook een hoop administratieve taken en verplichtingen kijken. Er zijn regelingen waarvan u als ondernemer kunt profiteren en er zijn zaken die u verplicht bent om te doen. Daarnaast zijn er ook regelmatig wijzigingen in de regelgeving.
Het is prettig om goed advies te krijgen van iemand die met u meedenkt en spreekt uit ervaring. Wij staan u graag bij en zorgen dat uw bedrijf fiscaal en financieel up-to-date is.

Wat kan Gerritsen Belasting Adviesgroep voor mij betekenen?

Onze werknemers zijn betrokken bij uw onderneming, vanuit onze financiële en fiscale achtergrond voorzien wij u van advies en financiële diensten. Naast de boekhouding denken we met u mee: past de rechtsvorm nog bij uw bedrijf? Wilt u een ander bedrijf overnemen of uw eigen bedrijf verkopen? Kan uw administratie efficiënter ingericht worden? Benut u fiscale voordelen voldoende? We zijn erop gericht onze dienstverlening naadloos aan te laten sluiten op uw onderneming en daar waar we mogelijkheden zien voor uw onderneming geven we u graag advies.

Hoe werkt Gerritsen Belasting Adviesgroep?

Gerritsen Belasting Adviesgroep gaat te werk op een transparante manier, waarbij u weet waarmee we bezig zijn en wat u uiteindelijk kunt verwachten bij de afrekening. We bieden scherpe tarieven en streven ernaar om de kosten zo laag mogelijk te houden door efficiënt te werken. Bovendien beschikken wij over een gevarieerd klantenbestand, waardoor we in vele branches goed thuis zijn.

Second opinion door Gerritsen Belasting Adviesgroep?

Vraagt u zich weleens af of er op financieel of fiscaal vlak meer voordeel behaald zou kunnen worden? We bieden u de mogelijkheid van een vrijblijvende financiële en fiscale Quick Scan van uw bedrijf. Op basis van de jaarrekening van uw onderneming en de aangiften inkomstenbelasting kunnen wij bepalen welke kansen er nog liggen en welke voordelen u daarmee zou kunnen behalen. Neem bij interesse contact met ons op, dan kunnen wij u meer over de Quick Scan vertellen.

Meer informatie?

Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Het eerste gesprek is altijd vrijblijvend, na kennismaking kunnen we samen bepalen wat wij voor u kunnen betekenen. Ook de offerte die hierop volgt is vrijblijvend.
Voor een afspraak kunt u ten allen tijde contact met ons opnemen.